اسباب کشی

۱۳۸۸/۰۵/۱۹

سلام بر دوستان گرامی
خوب، بالاخره من هم تونستم اسباب‌کشی کنم و بیام اینجا، دلیل اصلیش هم اینه که بلاگفا توی لودکردن صفحات مشکل پیدا می‌کرد و توی این گیر و ویری معلوم نیست چه بلایی سر سرورهای ایرانی وبلاگها خواهد اومد. خلاصه از اون وبلاگ قدیمی دل کندم و اومدم اینجا. درسته اونجا کلی خاطره دارم و به سختی می‌تونم ولش کنم ، اما چاره‌ای نیست، مجبورم اون گذشته رو بگذارم توی بلاگفا (که حتی نمیشه ازش بک‌آپ گرفت) و بیام یه وبلاگ جدید رو راه بندازم.
این بلاگر هم مشکلاتی داره اما هرچی باشه از مشکلات سرویس‌های فارسی کمتره. سعی کردم پوسته وبلاگ رو شبیه قبلی درست کنم که دوستان احساس غریبی نکنند. استثنائاً این اولین پست این وبلاگ نیست و پست قبلی واسه تست اینجا نوشته بودم.
در ضمن به کسانی هم که ایمیلشون رو دارم ایمیل می‌زنم و آدرس اینجا رو اطلاع می‌دهم، شاید ایمیل بعضی‌ها رو نداشته باشم که واسشون کامنت می‌گذارم.

واسه افتتاحیه فعلاً این رو گوش کنید، می‌تونید از اینجا دانلود کنید (رفیق-قمیشی)



3 نظر:

پگاه گفت...

منزل نو مبارک حالا که اومدی بلاگ اسپوت من میتونم اشکالهام را بپرسم اول اینکه این لوگوها را من هم میخوام اضافه کنم بالاترین که errorمیده ، بقیه را هم نمیدونم از کجا و دیگه فونت نوشته های tohamaرا هم نمیدونم چطوری اضافه کنم . پیشاپیش ممنون

علی میرطار گفت...

وبلاگ نو مبارک.
ممنون واسه آهنگ

Mody گفت...

به پگاه: اوه خدای من! رفع اشکال؟ نه!!:-o در وبلاگت جواب دادم :D

به علی: مرسی و قابلی نداشت ;)